ثبت زمان شروع ویزیت و زمان دریافت نسخه اشتباه از طرف کاربران

سلام و وقت بخیر
مدتی هست من مشکلی در نظر سنجی بیماران مشاهده کردم که اینجا مطرح می کنم شاید دست اندر کاران راهی برای حل اون پیدا کنند
در طی سه ماه گذشته کن حتی یک ویزیت آنلاین نداشتم که زمانی که من ویزیت را شروع کردم و پیغام خوش آمد کویی برای بیمار ارسال کردم بیش از نیم ساعت شده باشد ولی زیاد داشتم بیمارانی که در زمان ویزیت آنلاین نشدن و من بعد حدود نیم تا یک ساعت که منتظر بودم بیماران آنلاین شوند و جواب سوالات را بدهند و چون بی جواب می ماندم پیغام براشون میذاشتم ( مثلا نیم ساعت منتظر شدم پاسخی ندادین جواب سوالات و شرح حالتون را بدین در اولین فرصت پاسخ می دم ) بیمار دو ساعت سه ساعت بعد آنلاین میشه و جواب را میده من هم هر موقع فرصت کنم ویزیت را ادامه میدم و بیمار زمان شروع ویزیت را این موقع در نظر می گیره و در نظر سنجی اعلام می کنه
در حالی که من به موقع شروع کردم ویزیت را و تاخیر اولیه بیمار باعث شده ویزیت طول بکشه
این قضیه تو تایم شروع ویزیت و رتبه من تاثیر می گذاره در حالی که کوتاهی از من نبوده ممنون میشم پیگری بشه و راه حلی ارابه بشه

با سلام. ضمن سلام ادب، تایید میکنم مسئله شما رو. واقعا عذاب اور برخی مشکلات در خصوص کاربران!!! ظاهرا قدرت درک و فهم برخی مسایل وجود نداره در افراد، پزشک سر ساعت خودش موظف میکنه حضور بزنه ولی کاربر عین خیالشم نیست، هرچی زنگ میزنی، پیگیری میکنی انگار ن انگار… بعدم که میان توقع دارن همون موقع ما پاسخ بدیم. در صورتی که نوبت کاربر دیگریست. این موضوع مطرح شده شمارو تایید میکنم. و دغدغه خودم بوده. و همینطور که من تمام نسخه هامو زیر ده دقیقه میدم در زمان مکالمه ، ولی در پنل میزنه یک تا دوو ساعت!!! از کجا اومده الله اعلم. نمیدونم چطور این مشکلات باید حل کرد. کلافه کننده شده همه چیز .