موارد و موانع موردی توسعه پذیرش۲۴ و راه حل ها چیست

با پذیرش ۲۴ شروع کردم و تعداد ویزیت هایم از ۱k گذشت . به این بهانه چند مطلب را میخواستم یاداوری کنم
در جلسه برخط هفته ای که گذشت (به پیشنهاد @abolfazlsajedi
و سایر عزیزان دیگر) با عوامل و همکاران پذیرش ۲۴ صحبت کردیم
شخصا علی رغم مشکلات عدیده ای که داشتم فقط از مشکلات پزشکان و همکارانم و ارائه پیشنهاداتی در جهت رشد دوطرفه صحبت کردم و از ان همه مشکلاتی که داشتم صحبت نکردم.
مشکلات ارسال نظرسنجی ها ،، بحث درخواست های نامعقول از پزشکان از جمله درخواست سقط و ناعدالتی در امار رضایت سنجی ها و مشکلات پشتیبانی و درج نظر منفی بدون علت و … (پارامتر مهارت و تخصص را گفتم )
نتایج خوبی ان شاالله داشته باشد و این گونه جلسات واقعا نواوری و حرفه ای است اگر ادامه داشته باشند. پزشکان جوان همکار نیز باید بتوانند ویزیت کنند. خود اعضا نیز شاهد بودند که حرف ها عاقلانه بود و معقول نظراتم را گفتم (حداقل برداشت اینجانب این بود). مشکلات برای یک پلتفرم رو به توسعه یک شبه حل نمی شود.
باید موردی موانع کوچک بر سر راه پذیرش ۲۴ را برداشت.
اولین مشکل و مورد به نظر حقیر که فکر میکنم حل ان حل بسیاری مشکلات دیگر را نیز در پی خواهد داشت : حذف کامنت های فیک و تکراری است.
رفتارهای کودکانه برخی در درج نظرات (حیف روپوش سفید پزشکی و ان قسم ها)
متوجه شدم متاسفانه برخی از این نظرات فیک بوده حتی برای بنده هم هست ( البته با روشی نواورانه و در جهت تخریب شخصیت ) راهش را متوجه شدم چگونه . پس خواهشمند است کلیه نظرات تکراری و فیک به نحوی رفع شود. با حل این مشکل ، نتیجه گرفتم که مزاحمت های تلفنی ساعت های نیمه شب ، حذف های زیر ۱۰ دقیقه ای که هدفش مشخص است متاسفانه ،، محدودیت ایجاد کردن برای ویزیت کردن سایر همکاران پزشک تازه وارد و … در صورت حل این نظرات فیک و تکراری قطعا حل خواهد شد. پس همه راه حل بدهید.
ابتدا خودم : حق ویزیت حداقلی برای پزشکان توسط پذیرش ۲۴ لحاظ شود(مثلا عمومی ۶۰ تومان) ،، علت دارد این توصیه و بماند.
دوم انکه: نظرسنجی ها فقط ویزیت شوندگان با همان کد ملی بتوانند شرکت کنند. سوم انکه پنل چت بین پزشک و مراجع ایجاد شود تا همه چیز مشخص باشد. موارد بعدی (موانع) نیز در اینده بیان خواهد شد.
اگر پیگیری نشود قطعا اسیب و مانع میشود.با تشکر فراوان

سلام
وقت بخیر
خیلی متشکرم از زمانی که به ما اختصتص دادید و در نشست حضور پیدا کردید. به شما اطمینان میدهم حرفهای شما توسط ما شنیده شد و مجدانه پیگیر بهبود خواهیم بود. من از طریق تلگرام به آیدی @ABSAJEDI دایرکت نیز می توانم خدمت شما باشم و پاسخگوی سوالات و دغدغه های شما باشم.
ارادتمند

1 پسندیده

در این مورد هیچ شکی نداریم که شما و کل همکاران (پزشکان و تیم پذیرش ۲۴ ) هدفی جز توسعه کمی و کیفی و کاستن دغدغه های پزشکان و حتی بیماران ندارید.
اعتقاد راسخ و صراحت لهجه و مساعی شما و همکاران محترم حضرتعالی گواهی اشکار بر صحت و صدق کلام هاست .تردیدی نیست که رفته رفته اینده ای بهتر از پیش (در حد توان) در انتظار کل خانواده پذیرش ۲۴ خواهد بود.
تشکر میکنم.
همچنان ارادتمند:tulip::pray:

1 پسندیده

ضمن سلام. موافق این متن هستم. امکان نظر برای افرادی که ویزیت نشده اند نبایدباشد، حتی استرداد شده. استرداد شده جز ویزیت نشده هاست. مثل درخواست سقط. پس امکان نظر منفی نباید باشد. کلا نظر. همینطور مهارت پزشک را بیمار مشخص نمیکند، این هم بسیار کلیدی است.که مفصل به ان پرداخته شده در جلسه و ایوان با ذکر علل. کامنت فیک ویزیت نشده، من هم با این مشکل روبرو بودم چندی پیش… متاسفانه. گفتن همع مال یک شماره است!!! واقعا نباید این مسایل رخ بده هیچ زمانی. وقتی ما محدودیت بذاریم که فقط ویزیت شده ها میتوانند نظر ثبت کنند یعنی اون هایی که مراجعه خوردند، خیلی موارد حل میشود.
بر فرض شما حساب کنید ی مریضی میاد در ارتباط با تاخیر عادت ماهانه مشاوره بگیره، از طرفی قرص ضد بارداری مصرف کرده! به مریض میگم تاخیر بخاطر عوارض قرصه، اما طولانی بشود و از ی حد زمانی بیشتر بشه باید با آزمایش بررسی بشه جهت تایید بارداری ، حالا کاربر چیه موضوش؟ قرصو دیر مصرف کرده، یا پشت سر هم! پس به کاربر ذکر میکنم که ممکن خطای قرصم بالا بره ، اما در نهایت اگرم مشکلی پیش بیاد هیچ ارتباطی بع پزشک نداره و کار پزشک. ی موضوع شانسی. حالا این وسط شما در نظر بگیرید طرف آزمایش بده باردار باشه! طبیعتا مهارت منو کم میده. در صورتی که اصلااا ارتباط به مهارت پزشک نداره این موضوع. نسبیه در پزشکی یک سری موارد. شما قرص و دیر خوردی ممکنه باردار بشی. ممکنم هست نشی. در نهایت مقصر خودت بودی ، ربطی به مهارت من نداره اصلا. از این موارد اتفاق میفته. اینو توضیح دادم مخصوصا که درک کنید ، این ی نمونه بود فقط. پس لطفا گزینه مهارت و حذف کنید از نظرسنجی بیماران. بیمار حق مهارت سنجی نداره تو هیچ موردی. حق صرفا نظر نویسی داره. اونم با نام و فامیلی . اونم اگر نظرش معقول باشه و منطقی ، وگرنه درخواست حذف میدم من. هرجا بیمار نظر منفی بذاره معنیش این نیس که حق با بیماره که…!!! خواهشا ی فکری بکنید زودتر برای این مسئله.

1 پسندیده

سلام خدمت شما
مشکل داشتن برای پلتفرم ها طبیعیه اونم پذیرش ۲۴ که الان جایگاه داره و رو به توسعه و کشوری هست . در مورد اون گزینه پیشنهادات داده شد و همین که برای تیم پذیرش ۲۴ مهم است و مایل به شنیدنش هستن به نظرم ارزشمنده .اما نوع صحبت ما هم مهمه . تجربه ، علم ، صداقت در کلام پزشک باشه مراجعه کننده برمیگرده . من به چشم دیدم نه یکبار بلکه بارها . مثال میزنم : در این مورد که گفتین من چه میکنم ؟ من به مراجعینم همواره میگم که خانم یا فلان شخص بدون که همه روش های جلوگیری مدنظرشما هرگز ۱۰۰ درصدی نیستن و درصد ocp اینه iud اینه و … برای انها جالبه و خوشحال هم میشن من دیدم !! و این سلب مسئولیت من هست و تمام و حتی ثبت میکنم برای خودم. یعنی صحبت ما هم تاثیر داره. این مثال بود البته و در کل حرف شما درسته .
ممکنه برای سایر مسائل دیگه پزشک در صورت پاسخ درست هم باز زیر سوال بره. یعنی گفته ما هم مهمه و باید بگیم. در مورد مهارت هم فکر میکنم تیم پذیرش ۲۴ خودشون اقدامی مناسب کنند. با احترام

1 پسندیده

موارد را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم به زودی دغدغه های شما کاسته شود

1 پسندیده

با درود فراوان
چند نکته کوتاه داشتم (بخونن بد نیست)
پذیرش ۲۴ از سرویس پیامک انبوه استفاده نمیکند.(میشه با هزینه کم اینکارو کرد و البته بی حواشی و قانونی )
دوم‌: سایت ورودی خشک هست (چند جوانپزشک بیان از مزیت ویزیت انلاین صحبت کنن )
سوم‌: شاید خودم یا همکاران خیلی دوست نداشته باشن این حرف رو اما ابزاری باید باشه (تشویق پزشکان فعال / توبیخ پزشک )
چهارم : عناوین محبوب و … بدون شک دردسار ساز هستن (شخصا خودم محبوبم و فلان ) و ن.پ قبول نداره و میگم.
پنجم : اکثر مراجعین یا شاید حداقل درصدی از مراجعین من جذب شده هستن. (ابزار اثبات هم هست البته) این افراد سلکت شن و من دیدم در کامنت های برخی همکارانم که طرف جذب داشته. سلکت شن تشویق شن و کار نصف روزه.
دیشب ساعت ۴۰ بامداد ۵۰ بامداد ۱ بامداد سه نوبت ثبت شد و ده دقیقه من چی بگم !! یکیشو حذف کرد و من البته رسیدم و راستش نمیزارم برن :blush:
۶_ سختگیری و پیچیدگی های اضافی کمکی نکرد و شاید کسایی کارایی بتونن بکنن و دوستان ندونن ،، سایت شلوغ ولی خشک و بی رنگ‌ ،، قیلترهای مختلف در هر جا اما نااشنا برای مراجع
۷_ این تفکر که مثلا فکر بشه پزشک در هر صورت میمونه و برعکسش پزشک های بالایی (بنده جز اونام البته و زحمت کشیدم البته ، بی خوابی کشیدم ) و از همه بدتر نگاه صفر صدی فقط به مراجعین کاملا اشتباهه و من اطلاع دارم این نیست. (تماس میگیرن میگن ساعت ۳ الان‌ من با پزشک دارم صحبت میکنم؟؟ مزیته پذیرش ۲۴ هست و اصلا توقع ندارن مردم .
۸- نکته پایانی : من صحبت کردم گاهی با مدیران و همکاران فنی خانم ها @aida.ardani @Mahya.Dehghan @anahitamansoori و خیلی از افراد که اسمشون یادم‌نیست مشخصه تلاشگر هستن اما ۴۰ تیکت پزشک واقعا سخته ؟؟ بسیار بسیار شلوغ !! ایا شرایطی هست که بی اطلاعیم !؟ تیکت من مال یک‌ماه پیش خوب ببیندین حداقل جوابم نده بهتره از باز بودن و بلاتکلیفی (ضمنا ارستل نظرسنجی پشتیبانی فعال نیست و این بده) یا درج کامنت و استرداد ها ،، یاد گرفتن حتی که اقا پذیرش ۲۴ پولو میده (اونم بی اطلاع از پزشک !؟) نه ضرر دو طرفه است . نصف ویزیت من مال پذیرش ۲۴ هست !! درج کامنتها : موافق نظر راست هستم حتی به غلط اما خصوصی ادما و اینا … !!
دیروز اقایی که ۴ صبح تا ۸ صبح در خدمتش بودم و خوشحال رفت و تعریف … یهو نظری نوشت و ابروی منو که هیچ مال سایتم برد چون من دیشب شخصی مهمانی داشتیم و متاسفانه اون فرد یه ادمی بود که شاید بتونه یه تنه بگه نه به یه سیستمی و منتخب نماینده مجلس بود راستش🤔 در اوج تعجب اون کامنت عجیب رو گذاشت شخص مراجع محترم (درخواست دادم اما هیچی و شک‌ندارم اسیب زده تا همین الان به سایت قطعا ،، باید حذف بشن اینا هیچ بلکه چطور رد میشن سریع !! کامنت نمیزارن مردم و پزشک میگه بنویس در نود درصد موارد
اطاله کلام شد اما میشه بگیم ۴ درصد پتانسیل استفاده شده ففط و بازم جای شکر داره که محکم مانده ان شاالله و میریه جلوترم بی شک،، با اجازه ویریت دارم الان
بقیه خدمت جناب @abolfazlsajedi عزیز خصوصی میگم عمری بود. ارادتمند

سلام
وقت شما بخیر
نظرات شما را بنده و همکارانم دیدیم و خواندیم و حتما مد نظر خواهیم گرفت
اگر لازم است خصوصی صحبت کنیم حتما در خدمتم. شماره من را که احتمالا دارید اما اگر ندارید از طریق آی دی تلگرام من @absajedi به من پیام دهید تا آنجا و یا تلفنی با شما در ارتباط باشم.