پیامک لاگین به دست کاربران نمیرسد

پیامک لاگین بیماران از سرشماره ۱۰۰۰ میره
انتهای تمایم پیامکهای اسن سرشماره لغو۱۱ داره.

مشکلی که به من گزارش شده اینه: پیامک لاگین کاربر به دستش نمیرسه چون لغو ۱۱ رو زده
دلیل ارسال لغو ۱۱ از سمت کاربر چیه؟
اثر پیامک‌های سمت بیمار پذیرش۲۴ با این خط ارسال میشه از جمله پیامک‌های ثبت نوبت

برای مثال:

پذیرش24
نوبت دکتر سید حسن سعیدی نسب
زمان نوبت: 1402/05/23 - 17:00
آدرس و تلفن:
رسید نوبت | پذیرش24
لغو11

کاربر برای لغو نوبت لغو ۱۱ رو ارسال میکنه
و بعد دیگه پیامکی از سرشماره ما دریافت نمیکنه

مگر اینکه با ارسال عدد ۱۲ به سرشماره، از حالت لغو پیامک خارج بشه.


راه‌حل‌هایی که در نظر داریم:

  • زمان وارد کردن کد ورود رو از ۲ دقیقه به یک دقیقه کاهش دادیم و در صورت عدم دریافت پیامک بعد از ۵۹ ثانیه، دکمه تماس صوتی فعالی میشه
    با زدن دکمه تماس صوتی، در ۵۹ ثانیه با کاربر تماس گرفته میشه کد ورود ۲ بار خونده میشه.

  • پیامک لاگین و به طور کلی پیامک otp در پذیرش۲۴ رو به یک خط اختصاصی خدماتی، مخصوص به اینکار منتقل کنیم.
    خط خریداری شده و تا چندروز اینده خدماتی میشه و سوییچ میکنیم.
    شماره خط: 100080055

برایندمون این هست که خط جدید از سمت کاربر بلاک نمیشه چون فقط ارسال otp روش داریم.

ایونت دکمه تماس صوتی

index=* event_group=login event_type=login-call-otp-click

index=* event_group=login event_type=login-call-otp-click | stats count


دکمه تماس صوتی
دکمه ورود

1 پسندیده